Blog

Ćwiczenia na powiększanie penisa

Ćwiczenia na powiększanie penisa
4.3 (85%) 4 votes

Istnieje wiele metod powiększania członka, jednak nie wszystkie opierają się na długotrwałym, jak i naturalnym działaniu w tym założeniu. Mężczyźni często wolą sięgnąć po środki doraźne, które pomagają tylko na chwilę. Warto zastanowić się nad innymi sposobami zwiększenia członka, by mieć z tego większą satysfakcję w łóżku.

Czy ćwiczenia na powiększenie penisa przynoszą skutek?

ćwiczenia na powiększanie penisaZdecydowanie tak. Trzeba jednak zdawać sobie sprawę, że efekty, tak jak w przypadku innych ćwiczeń, nie przychodzą w ciągu kilku dni. Jest to dosyć czasochłonne zajęcie, dlatego nie warto poddawać się już na początku swojej kuracji.

Pierwsze efekty są widoczne po około dwóch miesiącach i przejawiają się w wydłużeniu członka o około 1 cm. Po kolejnych dwóch miesiącach można spodziewać się jego przedłużenia o następne 0,5 centymetra!

Co więcej, korzyści przejawiają się również w postaci zwiększenia doznań podczas stosunku. Regularne ćwiczenia zdecydowanie się opłacają.

Jak postępować przed ćwiczeniami?

Pamiętaj, że podczas każdego ćwiczenia ważne jest bezpieczeństwo. Przed treningiem okryj penisa ciepłym okładem i miej pewność, że został odpowiednio rozgrzany. Prócz okładów można zastosować polewanie wodą lub zanurzenie w niej penisa. Dzięki temu zabiegowi nastąpi odpowiednie ukrwienie członka, co przełoży się na zwiększenie efektywności wszystkich ćwiczeń.

Ćwiczenie nr 1 – Rozciąganie

Główkę członka rozciągaj wzdłuż, lecz pamiętaj o tym, by w trakcie ćwiczenia nie pojawiał się ból. Przytrzymaj ją przez 5 do 10 sekund, po czym zakończ ćwiczenie. Przy rozciąganiu wzdłuż należy przytrzymać penisa w wskazanej wcześniej pozycji, jednak kierując go w górę. Czas ćwiczenia nie ulega zmianie. Istotny jest tutaj kierunek rozciągania członka. Jego zmiana przyniesie najlepsze rezultaty. Rozciąganie musi zatem odbywać się do przodu, w dół oraz w górę. Taki zestaw traktuje się jako jedną serię. Liczba serii na początek to 10. W miarę czasu zwiększaj tą liczbę oraz czas rozciągania członka.

Ćwiczenie nr 2 – Metoda Kegla

Na początku tego ćwiczenia należy wykonać odruch wstrzymywania moczu, dzięki czemu łatwiej będzie zlokalizować mięsień łonowo- guziczny. Po jego znalezieniu ważne jest jego napinanie około 30 razy dziennie. Im bardziej wyczuwalny będzie dla Ciebie ów mięsień, tym większą intensywność ćwiczeń powinieneś wprowadzać.

Ta metoda przyniesie wyraźne zwiększenie penisa oraz jego wydłużenie, ponieważ wiąże się z jego mocniejszym ukrwieniem. Twoja partnerka z pewnością zauważy ten efekt podczas Waszego współżycia.

Ćwiczenie nr 3 – Metoda wsteczna

Ta metoda polega na naciąganiu skóry penisa kciukiem w kierunku ku dołowi w stronę ciała. Pozostałe palce służą jako asekuracja. Należy utrzymać taką pozycję przez 10 sekund. Po krótkiej przerwie konieczne jest powtórzenie ćwiczenia. Dla uzyskania efektów wystarczy wykonywać to ćwiczenie przez zaledwie 5 minut dzienne.

Trzeba jednak zdawać sobie sprawę, iż jest to dosyć zaawansowane ćwiczenie, dlatego zaleca się szczególną uwagę podczas jego wykonywania.

Ćwiczenie nr 4 – Metoda rotacyjna

Ta metoda polega na stanowczym uchwyceniu żołędzi dłoni i jednoczesnym rozciąganiu penisa ruchem rotacyjnym. Jedno ćwiczenie powinno zająć około 30 sekund i być wykonywane zgodnie z ruchem wskazówek zegara. Przy następnym powtórzeniu ćwiczenie przeprowadza się w kierunku przeciwnym. Dwa obroty mogą stanowić jedną serię. Dla zwiększenie efektywności ćwiczenia warto wykonywa 5 serii dziennie.

Ćwiczenie nr 5 – Jelqing

Jest to jedna z najbardziej popularnych metod rozciągania członka. Polega na pewnej formie „pompowania” krwi do ciał jamistych fallusa przez uchwycenie go u jego podstawy jedną ręką i jednoczesnym masowaniu członka od jego nasady ku końcowi. Jest to kompleksowy sposób zwiększający długość i grubość penisa. D jego wykonania należy zastosować wybrany lubrykant oraz doprowadzić do częściowego wzwodu.